Mencari Stok Lintah 100k Seminggu.

Selam Sejahtera Kami Ingin membeli Stok Benih Lintah Berusia 2 Minggu dengan Harga Rm 0.20 sen seekor sebanyak 100k seminggu..

1. Sila nyatakan Lokasi Anda.

2. Jenis Lintah/warna.

3.  Pengeluaran Anak Benih Untuk Seminggu.

4. Sila nyatakan Adakah Anda Broker atau Pengusaha Lintah.

5. Lokasi Ternakan Anda.

Harga Rm 0.20 sen seekor kami mahukan sekiranya anda berminat dengan harga tersebut sahaja boleh menghubungi saya.

Phone : 0126785878 ( syukrilan ).

Email : syukrilan@yahoo.com

Saya juga penternak Lintah namun adakalanya Stok Lintah saya juga tidak mencukupi, sekiranya anda ingin memberi komisen kepada saya maka anda kami dahulukan dan saya akan perkenalkan anda direct kepada Pembeli Lintah. Hidup didunia ini memerlukan duit, maka saya terpaksa mengenakan bayaran kerana ini saya anggap upah saya selaku memperkenalkan anda kepada Pembeli.

SEKIRANYA ANDA BERSETUJU DAN BERMINAT MAKA BOLEHLAH MENGHUBUNGI SEKARANG INI KERANA RAMAI PEMBEKAL YANG AKAN MENGHUBUN

3 Responses to Mencari Stok Lintah 100k Seminggu.

  1. Andi Ridwan Bin Mansur berkata:

    Saya baru memulakan projek ternakan lintah,sehubungan itu saya sedang mencari pasaran lintah untuk tujuan penjualan,jadi disini saya ingin bertanya adakah pihak tuan/puan membelih lintah daripada penternak lintah

  2. WUnan berkata:

    saya ada stok lintah bersaiz batang rokok dalam 2000 ekor yang sedia untuk dijual, yang berminat hubungi saya di tetingkap@hotmail.com
    TQ

  3. Baharudin Taib berkata:

    saya ada stok lintah pelbagai saiz yang sedia untuk dijual. sesiapa yang berminat sila hubungi saya di 019-9456629, 14-2353129.

Tinggalkan Jawapan

