Mencari Bekalan Belut.. Klik disini.

Terima Kasih diucapkan kepada pengunjung-pengunjung yang masih lagi sudi membaca Posting saya ini..

Tujuan saya bina web ni adalah ingin memulakan langkah dalam menceburi bidang Penternakan Lintah yang sudah memberikan banyak keuntungan buat ramai pihak-pihak yang mengusahakannya..

Mohon jasa baik kepada semua pengunjung yang tahu di mana ada tapak projek yang ada menternak Belut di area Selayang-Tg.Malim kerana saya ingin melawat serta ingin membeli sedikit Belut untuk santapan Ternakan Lintah saya…Andai ada sesiapa yang tahu Lokasi yang berdekatan tempat yang saya nyatakan di atas tolong bantu saya mengetahui lokasi serta no.phone para Penternak Belut ini.

Di atas jasa-jasa Tuan dan Puan insyaallah akan di balas yang maha Esa..

Boleh saudara,saudari,Tuan-Puan berkongsi Ilmu Ternakan Belut ini..

Jika tiada keberatan boleh memberi komen serta menghantar Email : syukrilan@gmail.com kepada saya ..
sekian,terima kasih..

Tinggalkan Jawapan

