Kami Mencari Lintah Area Selayang-Tg.Malim

Salam Sejahtera kepada Penternak-penternak LIntah/Leech semua.. Kami memerlukan Induk Lintah dalam kuantiti yang sedikit di Area tertera di atas. Jika ada penternak yang berdekatan dikawasan ini dan berminat menjual ternakan Lintah mereka dengan harga Rm1.00 seekor maka bolehlah menghubungi saya.

Saya perlukan Dalam 100 ekor induk Lintah untuk memulakan Projek Ternakan Lintah saya secara kecil-kecilan dahulu. Jikalau penternak sudi dan bersetuju dengan harga dan jumlah pembelian Lintah dengan kadar sedikit bolehlah menghubungi saya syukrilan@yahoo.com.

Untuk makluman Penternak kos pengangkutan saya tanggung sendiri semasa membeli Lintah di Lokasi ternakan Penternak. Sila hantarkan email kepada saya sekiranya bersetuju dengan harga yang saya nyatakan di atas.

Sila berikan alamat serta no pone Penternak melalui email yang sudah saya tuliskan diatas.

8 Responses to Kami Mencari Lintah Area Selayang-Tg.Malim

  1. saiful berkata:

    kami sedia membekalkan lintah sila hubungi di talian 013-2200073

  2. saiful berkata:

    saya sedia membekalkan lintah dan juga membeli hasil ternakan hubungi saiful 013-2200073

  3. zol berkata:

    saya ada induk yg segar dari paya hubungi saya 0139575434

  4. syukrilan berkata:

    Terima kasih saudara…setakat ini belum ada buyer lagi…buyer sudah dapat pembekal nya dari kuala lumpur bulan lepas…tq

  5. RAZ berkata:

    Layari laman web http://www.worldlifelintah.webs.com untuk mengetahui hal jual beli lintah, polytank dan sebagainya

  6. RAZ berkata:

    kami mampu membekalkan lintah sehingga berpuluh-puluh ribu ekor lintah dalam satu masa. Kepada pengusaha lintah yang menjalankan proses impor eksport, hubungi saya 013-2833125 http://www.worldlifelintah.webs.com

  7. jai berkata:

    mahu beli lintah area batu pahat n johor…call saye 0127557372

  8. subbulakshmi berkata:

    saya nak jual lintah saya kepada kamu hubungi saya 016 296 1826

Tinggalkan Jawapan

