Ingin membeli Lintah dalam 100 ekor.

Salam sejahtera kepada penternak-penternak, saya ingin membeli Induk LIntah dalam 100 ekor dengan harga Rm 1.00 seekor.

Ada sesiapa yang ingin menjual Lintahnya boleh menghubungi saya . Lokasi Bekalan yang saya inginkan adalah sekitar Rawang -Tg.Malim sahaja. JIkalau setuju bolehlah menghubungi saya disini.

Saiz Induk Lintah yang diperlukan adalah sebesar Jari Manis sahaja.Jika penternak-penternak berminat ingin menjualnya bolehlah menghubungi saya.

Jenis Lintah yang saya perlukan adalah Induk Lintah Jenis Hijau yang ada garisan dibelakangnya juga boleh dikomersialkan.

Lintah Tua saya tidak terima, sekian terima kasih.

Tinggalkan Jawapan

